“A través da danza tento comprender as fontes das que emanan as danzas tradicionais, o proceso de impregnación e contaxio no que son construídas, tendo como base a realidade social e política que influíu na concreción deste traballo: a herdanza militar, a ditadura, os réximes autoritarios, a revolución, a guerra e a deslocalización. A necesidade desta creación está relacionada coa forma en como é transmitida a cuestión das revolucións no Medio Oriente. O meu obxectivo é definir a identidade do corpo sirio, o patrimonio recoñecido, vivido e construído. Cal é a identidade dunha sociedade formada baixo o dominio dunha ditadura colonial? Un corpo que viviu a guerra e un corpo que viviu a emigración son dous corpos diferentes? É urxente e necesario para min mostrar ao mundo a realidade do conflito sirio, como esperanza para unha liberdade plena e futura”.

Quen se expresa así é o coreógrafo Mithkal Alzghair, autor deste traballo que trae a un primeiro plano as cuestións da guerra de Siria, e pon en valor o patrimonio dun país devastado por intereses absurdos. Nos corpos dos bailaríns resiste a vida. O dó elabórase tamén bailando xunto aos outros.

 

FICHA ARTÍSTICA

Coreografía: Mithkal Alzghair.
Intérpretes: Rami Farah, Samil Taskin e Mithkal Alzghair.
Dramaturxia: Thibaut Kaiser.
Deseño de luces: Séverine Rième.
Coprodución: Godsbanen – Aarhus (Danemark)/Musée de la Danse-CCN
de Rennes et de Bretagne / the foundation AFAC / Les Treize Arches-Scène
conventionnée de Brive.
Co apoio de Centre national de la Danse – Pantin, France / Studio Le Regard
du Cygne, /Théâtre Louis Aragon, scène conventionnée danse de Tremblayen-
France.

ESTREA

Marzo, 2016. Studio le Regard du Cygne, París. Francia.

MERCAR ENTRADA